Tuesday, June 30, 2015

讚美操第七輯 Praise Dance 7 - (9) 佳美的果子 Pleasant Fruits

雅歌 Song of Songs 4:16
北風啊,興起!南風啊,吹來!吹在我的園內,使其中的香氣發出來。願我的良人進入自己園裡,吃他佳美的果子。   
16 “Awake, O north wind, and come, thou south! Blow upon my garden, that the spices thereof may flow out. Let my beloved come into his garden and eat his pleasant fruits.”   
https://m.youtube.com/watch?list=PLmN9QGJfkyQVAs2vacZmg4eoZb5US6P-p&v=mkKyKSk7H0M

北風啊,興起!南風啊,吹來!
吹在我的園內,使其中的香氣發出來。
我的良人 我的良人進入自己園,
吃他佳美 佳美的果子 佳美的果子

No comments:

Post a Comment