Friday, April 11, 2014

問我主恩有幾多 (cantonese)

問我主恩有幾多 Jesus loves me

問我主恩典有幾多,究竟主恩典有幾多,
我如何能夠一一去數清楚,
問我點解會高興究竟點解無苦楚,
我笑住回答講一聲主愛我,


無論我有百般對,或者千般錯. (Verse 1) 
耶穌已承受結果,面對世界一切,
那怕會如何,全心靠耶穌經過。


回望已過去的我, 像幽谷走過, ( verse 2 )
人生旅途恨怨多, 憑著信我已改過,日子會如何, 全心靠耶穌經過。
問我當初信靠經過, 有主天天輕撫心窩,靠著神能夠, 拋開心中的苦楚。
願我一生去到終結, 無論歷盡幾許風波,我仍然能夠, 講一聲主愛我。(X3)



It will go perfectly with the maraca.

3 comments: