Monday, March 21, 2016

3-25-2016 worship songs

耶穌受難週 Passion Week
耶穌受難日 紀念耶穌基督各各他被釘死受難的紀念日。
Good Friday, commemorating the crucifixion of Jesus Christ and his death at Calvary.

路加福音 Luke 22:19-20

19 又拿起餅來祝謝了,就擘開遞給他們,說,這是我的身體,為你們捨的你們也應當如此行,為的是記念我‧ 20 飯後也照樣拿起杯來,說,這杯是用我血所立的新約,是為你們流出來的‧ 19 And He took bread, and gave thanks and broke it and gave it unto them, saying, “This is My body which is given for you. This do in remembrance of Me.”  20 Likewise also He took the cup after supper, saying, “This cup is the new testament in My blood, which is shed for you.


At first, I truly don’t understand, why is called, Good Friday, when someone, innocent, is crucified for the people who are not even related to Him. How good is that, why not, Bad Friday or terrified Friday?
全然為你〔粵語詩歌 All About You
曾在某月某天,曾在某地某方;
神為救贖降生,成就這份救恩;
情願道成肉身,情願為人負眾罪。
曾願放下富足,曾願順服降卑;
嘗盡藐視嫌棄,嘗盡困倦痛悲;
情願待人以真,情願為人被釘死。
神為你,神為我竟甘心孤身走到這世間;
承受你,承受我罪獻身血淚為愛淌。

全然為你,全然為我,基督願一生苦痛忍受沒逃避。
全然為你 代償罪價,全然為我 被懸十架
今天主基督拯救施愛念。

神全為你 代償罪價,神全為我 被懸十架
今天主基督拯救恩手伴著你。
一生有主拖帶著你。


復活節,慶祝耶穌基督於被釘死後第三天復活的事蹟。
Estercelebrating the resurrection of Jesus Christ from the dead, on the third day of his burial.

我的救贖者活著I Know that my Redeemer Lives

http://www.sooopu.com/member/SooopuEdit1/uploadfile/201102/20110212225032450.jpg


Today, right now, right this moment, I want to invite you, open your heart, to know Jesus, to accept Him, as your savior and fully rely on Him on everything.
永遠的依靠 Fully Rely on God

No comments:

Post a Comment